hahahhahah xD

Okej i onsdags var julia med mig nere i varberg vi hade så jävla kul att det inte var sant, fyfan vad jag älskar den tjejen asså, på kvällen ramla vi med cyklen hahah xD julia fick ont i ryggen och jag fick ont i ryggen , armen , foten . fick skrapsår på benet och på knätt (Y)

På torsdagen tog vi tåget hem åkte till stan på t kvällen för att träffa alla vänner .
på fredagen träffa vi robin,daniel,hannes,nusse och lukas för att säga hejdå till julia som då åkte till grekland vid halv 5 :((
hon kommer hem på torsdagen har jag för mig ;)

Igår tillbringa jag dagen med sötnosen linnea, och kvällen på en akutmotagning på sjukhuset (Y)
mamma ramla i en vattenpöl så hon går runt med en gipsskena, hon har inte brytit foten, men läkaren viste inte vad det var så han skulle be en kirurg titta på det, som om inte dom ringer idag så är det inget , och mamma får ta bort gipset i borås om tio dagar (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0