första dagen av sommarlovet!

Det var kanske inte jätte länge sedan jag blogga nu, men tror att jag kommer tillbaka nu i alla fall och så får vi se hur kul liv jag har under lovet,
Men skolasvlutningen var riktigt lyckad igår, vi eller jag hade sjukt kul i alla fall, många gamla minnen kom upp, och gud vad jag skratta x)
Just nu ligger jag i min säng och ska sätta på någon film och sedan sova, imorgon får vi se vad som händer tror att jag och ... skulle träffa några kompisar, så det blir det nog hoppas jag, måste träffa honom innan han åker till gotland ;)

Men hej så länge :*


bild från igår

Kommentarer
Postat av: Anonym

snygging & du vet vart du har mig babe, ♥

2011-06-11 @ 13:41:39
URL: http://eeelinolssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0