Sorry

för en lite smått extrem blogg torka. finns ju inget att skriva om när vädret suger, och man inte orkar göra något .
Men igår var jag så duktig att jag var i stan med julia och idriz , sedan vid fyra hängde vi på julias syster som skulle shoppa lite, så vi sprang runt med henne som tre galna fjortisar x) haha ne skojja lite där vah ;)
Idag händer det nog inte så mycket tror jag, kanske lite film och så. Igen planerat om man säger så ;)
Imorgon ska jag in till stan med Gabriella och kolla runt lite, ett tag sedan jag träffa henne, så blir väl att bjuda henne på en glass som jag var dum och sa att jag skulle bjuda på ahah, näe men det är hon värld ;)
HAr tyvärr inga bilder på denna datorn, så ni får överleva utan det. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0